Medewerker Financieel Support

OCD Opleidingen zoekt een enthousiaste, proactieve medewerker financieel support die ons team komt versterken!

 

OCD Opleidingen is een toonaangevende opleider in Nederland, met een team van 17 medewerkers en meer dan 110 specialisten. Met ons hoofdkantoor in hartje Deventer en meer dan 20 leslocaties in midden en zuid Nederland, werken we hard om onze klanten een 9+ ervaring te bieden.

We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van maatwerktrainingen op het gebied van diverse talen waaronder Engels. Duits, Nederlands, Frans en Spaans. Naast de talen specialiseren wij ons ook in maatwerk trainingen op het gebied van Microsoft Office, Management en Leiderschap horen. Het gaat meestal om 1 op 1 trajecten en in company trainingen omdat wij geloven in maatwerk.

 

Wat wordt je rol

Als onze nieuwe collega op het gebied van financieel support ben je een belangrijke schakel binnen OCD en help je ons de financiƫle processen soepel te laten verlopen. Je werkt nauw samen met onze klanten, leveranciers en freelance trainers om de facturatie en inkoopfacturatie te regelen. Hierbij ben je verantwoordelijk voor het verzenden en beheren van onze verkoopfacturen het inboeken en verwerken van de inkoopfacturen. Je vindt het dan ook leuk om nauwkeurig en gestructureerd te werken. Ook zet je betalingen klaar en voer je de betalingen uit. Je denkt graag en proactief mee over het verbeteren van de facturatieprocessen. Naast het dagelijkse werk doe je ook de maandafsluiting en de aangifte omzetbelasting.

 

Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, trainers en collega’s met vragen over facturen (inkomend en uitgaand). Je zorgt er in samenwerking met je projectregie collega’s voor dat de facturen van freelancers correct zijn en tijdig kunnen worden uitbetaald.

 

Om de verkoop- en inkoopfacturen te beheren en verwerken gebruik je verschillende softwareprogramma's, waaronder Twinfield en Basecone. Jij hebt ervaring met deze programma’s en met debiteuren- en crediteurenadministratie.

 

Herken jij jezelf hierin?

  • Je vindt het leuk om met cijfers en facturen bezig te zijn, je creëert makkelijk overzicht en weet zo de facturatie van OCD op orde te houden;
  • Je hebt ervaring met het doen van de maandafsluiting en omzetbelasting of wil dit graag leren;
  • Je bent administratief vaardig, hiervoor kan je ook goed uit de voeten met Basecone, Twinfield en Office 365;
  • Je hebt ervaring met telefonisch klant contact;
  • Je voelt je verantwoordelijk voor je eigen werk, bent creatief en denkt in oplossingen. Je ziet altijd mogelijkheden om werkprocessen verder te optimaliseren;
  • Je hebt een proactieve houding en nauwkeurig werken is jouw tweede natuur;
  • Je gebruikt feedback voor je eigen persoonlijke ontwikkeling;
  • Je beschikt minimaal over mbo 4 werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar voor 24-28 uur per week.

 

Wat wij bieden

Naast een leuke en uitdagende functie, binnen een supergezellig team bieden we je natuurlijk nog meer. Namelijk:

  • Een tijdelijk contract voor 24-28 uur per week, vanzelfsprekend met uitzicht op een vast dienstverband bij goed functioneren;
  • Marktconform salaris en vakantiegeld;
  • Per jaar 5 weken vakantie;
  • Een bijdrage aan je pensioenopbouw, boven op je brutosalaris;
  • Teamuitjes en borrels met een leuk team;
  • Een supergave werkplek in het centrum van Deventer;
  • Een dagindeling die past bij jouw ritme!

 

Enthousiast?

Als je geïnteresseerd bent ontvangen we jouw reactie door te mailen naar info@ocdopleidingen.nl t.a.v. Caroline Lamers. We nemen binnen uiterlijk 5 werkdagen contact met je op.

We zien je enthousiaste reactie graag tegemoet! Heb je vragen dan kan je altijd even bellen naar 0570 – 629 682.